• Witaj!
    Zapoznaj się z przewodnikiem po edukacyjnym systemie gamifikacyjnym EduG.

Elementy Systemu

EduG

Edukacyjny System Gamifikacyjny, platforma edukacyjna dedykowana Agentom, udostępniona pod adresem https://www.EduG.pl.

AdminEduG

Panel Administracyjny Edukacyjnego Systemu Gamifikacyjnego, platforma dedykowana Mistrzom chcącym zgamifikować swoje kursy, udostępniony pod adresem https://www.Admin.EduG.pl.

Agent

Użytkownik (student, kursant, uczeń) systemu EduG, któremu dostęp do systemu (a dokładniej do konkretnej jego Gry) został przydzielony przez Mistrza; każdy Agent w systemie EduG jest widoczny dla innych Agentów pod swoim trzyznakowym kryptonimem, np. Agent 007, Agent A21.

Mistrz

Użytkownik (wykładowca, nauczyciel) systemu AdminEduG, któremu dostęp do systemu został przydzielony przez autora systemu.

Gra

Moduł tworzony przez Mistrza w systemie AdminEduG udostępniony Agentom i złożony z misji.

Misja

Zadanie o określonej strukturze i określonych ramach czasowym, tworzona jest przez Mistrza w systemie AdminEduG, dostęp do niej mają Agenci wszyscy uczestnicy danej Gry w zdefiniowanych ramach czasowych.

0
0
0
0

FAQ

EduG jest to platforma webowa zaprojektowana, zaimplementowana i udostępniona przez autora artykułu na potrzeby prowadzenia zajęć w formie zgamifikowanej. Autor pokazując i udostępniając swój autorski system, jednocześnie stara się zachęcić nauczycieli otwartych na nowinki techniczne i chcących wykorzystać grywalizację w procesie dydaktycznym do wykorzystania go na prowadzonych przez siebie kursach.
Tak. Korzystanie z systemu jest całkowicie darmowe.
System przeznaczony jest dla tych nauczycieli, którzy chcą wykorzystać innowacyjną metodę poprowadzenia przedmiotu (kursu) w formie zgamifikowanej.
W celu uzyskania dostępu do systemu należy w dowolnej przeglądarce internetowej wejść na stronę https://www.Admin.EduG.pl i wybrać odnośnik „skontaktuj się z nami”. Użytkownik zostanie przekierowany do swojego programu poczty elektronicznej celem wysłania wiadomości email, w której podać należy podstawowe informacje, takie jak imię i nazwisko, instytucję (uczelnia, szkoła) i adres email, pod którym chce się korzystać z systemu. Zalecane jest, aby rejestracja następowała z domeny danej instytucji, a nie z domen ogólnodostępnych: wp.pl, onet.pl, itp. Autor systemu po otrzymaniu takiej wiadomości i zweryfikowaniu jej treści przydziela dostęp do systemu. Użytkownik w odpowiedzi otrzyma wiadomość email z losowo wygenerowanym hasłem i może przystąpić do zalogowania się w systemie AdminEduG.

Opinie

Pozostań z nami w kontakcie